Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 06 jun 2020 15:14
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuwe kastkooi/hok
BerichtGeplaatst: 14 okt 2010 22:02 

Web Ferret schreef:
Als je wat beter op het forum had gezocht had je dit topic gevonden: viewtopic.php?f=8&t=9555

Hiermee moet het jou vast lukken :wink:

Bedankt! ja gaat wel lukken al maak ik ze denk ik gewoon wat simpeler..ik kijk wel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 okt 2010 20:22 

Pff nou heb ik mijn frettenhok ook nog bijna af. Die hangmatjes heb ik vandaag even gemaakt wel gewoon simpele maar die moeten wel OK zijn. Ik moet er alleen nog wat lint aan maken dan kan ik ze morgen of overmorgen in t hok hangen. Gisteren heb ik ook een mooie kittenbak gehaald en een speelbal vrij grote. Ze krijgen t wel goed voor elkaar.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 okt 2010 20:32 

Toch gelukt? :lol: Ik heb dat zelf ook is gedaan, maar heb daar geen trek meer in, laat het maar weer doen :-)
Ben benieuwd!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 okt 2010 20:33 

Anne-Marie (SDF) schreef:
. En 3 fretten constant samen huisvesten is iets wat in de jaren 80 van de vorige eeuw werd gedaan.

De frettenwereld is ondertussen wat verder ontwikkeld.

Ik ben nu wel heel benieuwd hoe je je fretten zelf houdt en hoeveel en hoeveel dan bij elkaar. Hoe groot dat hok wel niet is en zo. En dan hoeveel frettenhouders je kent die het ook zo goed voor elkaar hebben want je zult wel een megakooi of zo voor ze hebben. En hoe is die frettenwereld dan wel niet ontwikkeld...ik ben erg benieuwd :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 okt 2010 20:37 

Danielle (SDF) schreef:
Toch gelukt? :lol: Ik heb dat zelf ook is gedaan, maar heb daar geen trek meer in, laat het maar weer doen :-)
Ben benieuwd!

Ok nou ik heb gewoon van een oude hangmat 1 grote hangmat zeg maar gemaakt van ik denk iets van 70 bij 50 of zo en dan nog eentje van 40 bij 40. Het zijn nu gewoon een soort van slaapzakken maar beide kanten open dus gewoon 2 doeken op elkaar zeg maar. Maar ja dan kunnen ze er op en er in en dat is genoeg. Al wil ik misschien komende tijd wel een andere halen speciaal voor frettten, ik zag vanmiddag een wel hele leuke hangmat voor fretten dat was een aap zeg maar en zag er ook erg leuk uit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 07:50 

Aantal fretten: 0
wilfred37 schreef:
. En 3 fretten constant samen huisvesten is iets wat in de jaren 80 van de vorige eeuw werd gedaan.

De frettenwereld is ondertussen wat verder ontwikkeld.

Ik ben nu wel heel benieuwd hoe je je fretten zelf houdt en hoeveel en hoeveel dan bij elkaar. Hoe groot dat hok wel niet is en zo. En dan hoeveel frettenhouders je kent die het ook zo goed voor elkaar hebben want je zult wel een megakooi of zo voor ze hebben. En hoe is die frettenwereld dan wel niet ontwikkeld...ik ben erg benieuwd :roll:

fretten zijn van nature geen groepsdieren.

Het 'zien' of het klikt tussen 2 of meer fretten is zeer moeilijk en vaak wordt de 'wapenstilstand' die de fretten hebben gesloten, gezien als vriendschap.

Schijnbaar kan je niet goed lezen, dus nogmaals mijn posting.

Ik heb 1 fret, die een ongeveer 50m2 tot zijn beschikking heeft.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 17:39 

1 hangmat hangt er al in, de andere hing 1 van mijn fretjes al aan met haar bekje en maar trekken tot ie los was. Ik weet ook niet hoe lang die ander t uithoudt, maar ff zien. Volgens mij moet ik er toch maar wat gaan kopen komende tijd

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 21:48 

Aantal fretten: 18
Citaat:
de andere hing 1 van mijn fretjes al aan met haar bekje en maar trekken tot ie los was.

Was het lostrekken, of kauwde je fretje erop? Ik heb hier ook fretjes die ze losbijten...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 05:27 

Aantal fretten: 0
fototje van het hok nu ie klaar is? :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 08:28 

Aantal fretten: 2
Persoonlijk vind ik de maten ook iets klein, maar wanneer de fretten veel tijd en ruimte buiten het hok krijgen valt dat prima te compenseren, mits het natuurlijk goed gaat samen.

Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 09:15 

Natascha schreef:
Citaat:
de andere hing 1 van mijn fretjes al aan met haar bekje en maar trekken tot ie los was.

Was het lostrekken, of kauwde je fretje erop? Ik heb hier ook fretjes die ze losbijten...

Nou ze is gewoon erg speels maar ik had het hangmatje ook gewoon zelf gemaakt en met touwtjes en knoopjes vastgebonden en dat werkt dus niet. Ze trok het los ging er met haar tanden aan hangen en liet t stof gewoon niet meer los en maar trekken. wel grappig hoor. Maar ik moet dus gewoon bandjes er aan vast naaien of inderdaad gewoon wat hangmatjes kopen nog

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 09:17 

Kitty schreef:
Persoonlijk vind ik de maten ook iets klein, maar wanneer de fretten veel tijd en ruimte buiten het hok krijgen valt dat prima te compenseren, mits het natuurlijk goed gaat samen.

Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

Ja t gaat echt heel goed samen met de fretjes samen en ook met mij maar onderling gaat gewoon super leuk en goed. En ik laat ze echt veel buiten het hok vooral en ze hebben hier de hele kamer en keuken kunnen ze ook in lopen gewoon echt veel ruimte hoor..en ze staan dan in een ruimte aangrenzend aan de keuken ik moet nog wat opruimen daar maar dan kan ik het hok gewoon open zetten en kunnen ze zo een paar uur in de keuken en de grote kamer rondlopen en spelen en whatever

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 09:19 

Stridder schreef:
fototje van het hok nu ie klaar is? :oops:

Nou het hok is nog niet helemaal klaar maar ik zal er wel wat fotootjes van maken vandaag of morgen zet ik er wel een paar hier neer

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]