Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 16 dec 2017 22:18
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008 15:36 

Aantal fretten: 2
ik heb ook geen speelgoed in de kooi, alhoewel ik wel af en toe een winnie the pooh knuffeltje in wammes zijn slaapzak terug vind, blijkbaar verdient winnie wel een zacht bedje, terwijl knorretje en roe achter de kast liggen :g

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008 23:15 

Herman krijgt ook geen speeltjes in de kooi (nadat hij een tennisbal gemolesteerd had). Behalve z''n doeken poepbak en slaapkistje heb ik van badstof een soort knuffeltje gemaakt zoals babies die soms ook hebben. Een 'spookje' . Zo weet ik dat er geen synthetische troep in zit. Oja ook heeft hij zo'n flos van touw (voor honden).In het begin frat hij nl. van z'n lappen en zo heeft hij toch iets veiligs om z'n tanden in te zetten. Als z'n spookje kapot begint te gaan maak ik gewoon een nieuwe.Voor de rest kan hij zich buiten de kooi lekker uitleven.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008 23:27 

Hier hebben ze ook veel speeltjes in de kooien... Buizen, muisjes, balletjes met belltjes, knuffelbeesten, eigenlijk van alles.. En ze slepen er flink mee.. hebben ze ook wat te doen als ik er niet ben en ze dus "kooiarrest" hebben :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2008 09:12 

Aantal fretten: 2
Hmm.. ik zei wel geen speeltjes. Maar mijn fretten hebben wel altijd een knuffeltje in het nachthok liggen, maar dat is niet bedoeld om mee te spelen en dat doen ze ook niet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2008 09:31 

volgens mij als ik zoiets in het nachthok leg.. wordt dat de hele kooi doorgesleept *brush*

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2008 11:03 

Aantal fretten: 5
knuffels?? Tja die het ik er niet inliggen... Ik ben nog altijd bang dat Tink weer terug gaat grijpen op haar knaaggedrag wat ze nu sinds een aantal maanden niet meer doet. Vind ik te gevaarlijk. Maar balletjes enz heb ik er wel in.. en die dingen zijn van zo'n harde substantie dat ze niet zo snel te mollen zijn. tink heeft btw ook zo'n flostouw.. een minidingetje. Sleept ze overal mee naar toe. Nenya houdt het bij een oude plastic tandenborstel (maar die mag niet in de kooi evenals het flostouw)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]