Ohh, ik heb weer een knuffel moment... ahhh
ik kom net uit mijn nachtdienst en ben nu klaar wakker...was ook mijn laatste nachtje dus weer omschakelen naar de dag...
eerste wat ik altijd doe als ik thuis kom is m'n ukkies bekijken of alles nog oke is voldoende water eten enzv...
Bennie is altijd gelijk wakker, beetje waakfret...hij kan je ook echt zo aankijken; wie ben je, ken ik jou, en wat kom je doen....
wel knuffelen natuurlijk, maar ja eerlijk welke mannelijke puber wil er nu nog met zijn mammie knuffelen...idd geen enkele...dus Bennie ook niet
die heb ik maar gauw zijn prooi gegeven
Babientje echter houdt van uitslapen, en kijkt heel sloom over het randje van de handdoek, ff uitrekken, twijvelen of ze nu echt wel op zou staan, nog maals uitrekken....
natuurlijk steek ik gelijk mijn vingers door de tralis, moeten ze toch ook wennen en leren dat mijn vingers ook dan niet om in te bijten zijn, maar Bientje vond het heerlijk om gekroeld te worden...
ik heb haar heerlijk 15 minuutjes gekroeld en geknuffeld... zo leuk een knuffel fret...ahhh
gistermiddag had ik ook weer even zo een moment...zij moe van het spelen, buiten in de tuin, en dan komt ze echt zo naar je toe van; ja til me maar op dan kom ik heel dicht bij je kruipen....
echt zo lief...ik smelt dan helemaal....
en dan denk ik ook aan Bino ons eerste albino moertje, zij had heeel soms ook wel d'r knuffel momenten maar zo anders...
klinkt heel raar misschien maar je voelt je gewoon heel warm worden als Babientje zich in je armen nesteld... heel veel liefde... en dit heb ik echt nog nooit eerder mee gemaakt met een fretje....
daarnaast kan ik nu ook we doorgeven dat ik steeds minder moeite heb met de prooi...
denk dat bartje ( de kwartel) binnenkort ook maar ontdooid gaat worden...
eerlijk vind het zelfs mooi hoe de pups hun prooi op eten, en inmiddels toch verslepen en dergelijke.
het is gewoon facinerend om naar te kijken....
en die vieze stank lucht van de eerste dagen, is niet meer aanwezig, heb ook aan langskomende visite gevraagd of ze het vinden stinken bij ons thuis...
tuurlijk ruiken ze wel dat we huisdieren hebben, maar niemand vind het stinken.
ja ik gaat lekker in bad liggen met een boekje, lekker genieten...