wel de dag is weer bijna om,
zoals ik al onder voeding schreef valt het best tegen met de prooi, vooral de stink lucht van dode dieren..... heel naar.
maar vanavond hebben ze heerlijk in de tuin gespeeld, ze waren echt vreselijk aan het spelen en wel alles doen wat fret waardig is.
Babientje is op het moment "liever" als Bennie.
het is echt een dametje en zo gedraagt ze zich ook. Babientje is een echte knuffel.
ze heeft niet meer gebeten ofzo. vanavond was ze moe na een uur of 2 en ze kwam naar mij toe ging tegen mij opstaan van;
zo til jij me eens op. en ze is toen heerlijk op mijn arm in slaap gevallen
zo heeft ze een half uur liggen zoezen, zo lief!!!!!!!!!!!!!!
echt mmmmmm
* zwijmelt weer terug in herrinnering*
Bennie is niet minder lief hoor, maar hij is echt 100% een ventje, een doerakje en grote dondersteen.
we hebben niets dan plezier met hem en om hem. Hij is zo leuk om naar te kijken, de acties die hij uithaald, sommig zo slim andere grappig en de meeste zo onhandig hahaha.
Bennie is wel een "mensen" fretje, hij speelt net zo graag met ons als met babientje.
en als hij los loopt komt hij regelmatig bij ons aandacht halen.
of door je uitdagend te happen, of door op je te klimmen verzin het maar maar hij doet alles om je aandacht te trekken.
als je die dan niet snel genoeg geeft, hahaha, zijn je tenen toch niet zo veilig hahaha
Rebekka je heb hem teveel verwend hahaha.
nee vandaag geen foto's, sorrie, morgen weer.
als ik eenmaal begin met foto's maken stop ik er niet meer mee, en schiet ik een GB vol ( 500 foto's) en dit vind mijn PC niet zo leuk meer hahaha.
we gaan volgende week nog maar een harde schijf erbij kopen.
dus ik moet het even iets rustiger aan doen met de foto's, aangezien ik dus zo type ben die geen foto's weg kan gooien ten zij er echt niets herkenbaars opstaat
hahaha
vandaag was werderom een heerlijk dag dat we hebben kunnen genieten onze 2 fretsels