een week na het overlijden van angel gaan we hier maar weer verder met het dagboek van de meiden.
sandy een sandydame van ruim 4 jaar, eet sinds kort prooi, geen volwassen prooi maar dat geeft niet.
ontlasting is erg wisselend, op prooi is het wel en redelijk mooie prooidrol maar als ze kvv krijgt is het echt dramatisch, ze weegt op dit moment 541 gram.
kaia is een sandydame van ruim 5 jaar, ze eet af en toe eens een prooitje maar op het moment heeft ze weer wat last van haar buikje, en dan geeft ze overduidelijk de voorkeur aan kvv, dus dat krijgt deze dame dan ook, ontlasting is erg wisselend, dit blijft vaak slecht.
kaia weegt op het moment 1053 gram.
zoals ik al schreef heeft kaia last van haar buikje, dit merk ik doordat ze slecht prooitjes eet en ze gaat hikken, haar buikje word weer wat boller(lucht) en ze is dan gewoon niet helemaal in haar hummetje, ze speelt nog wel de sterren van de hemel maar ik merk aan haar dat het in de weg zit, ik heb haar al wat laxeerpasta gegeven en dat lijkt altijd wel wat spanning van haar buikje af te halen, zit er toch aan te denken om haar even 2 daagjes waltham te geven, dat verlicht ook voor haar darmpjes.
gisteren heeft ze geholpen met de was op te vouwen
dan is ze zo in haar elementje joh, echt niet normaal.
sandy eet echt goed prooitjes op het moment, ik sta daar zo van te kijken, al die tijd dat ze nu hier zijn(in oktober 4 jaar) heeft sandy nooit echt prooi gegeten, ja heel af en toe 1 maar dat was dan echt 1 malig, en en paar weken geleden kreeg ze een muisje in haar kooi(vind ze leuk om te verstoppen) en ze begon hem plots op te eten, en ze is niet te stoppen
haar ontlasting is echt veel beter op prooi dan op haaks barf, dus dat doet me wel goed, ik ben benieuwd of ze er ook genoeg van eet om aan te gaan komen straks met de winter op komst.
de meiden gaan denk ik al richting de rui periode, dan krijgen ze altijd zo'n vreemd koppie, mijn eerste indruk is dan altijd op naar hanneke maar dan kom ik tot de ontdekking dat de ruiperiode er aan komt, ze zien er dan een soort smoezig uit, kan het niet echt omschrijven maar het is zo, dus ik ben benieuwd wanneer ik ze zie ruien.
ik ben in ieder geval super blij met me meisjes