De dames zijn weer terug van vakantie en wij dus ook!
Ze hebben het erg naar hun zin gehad en de opvang was ook geweldig!! Echt een aanrader....
Het grappige was dat Momo heel anders was dan thuis zij was de "bitch"

daar en Stitch was een eitje terwijl ik het anders om had verwacht.Alleen de tenen die waren daar net zo in trek al hier......
Maar wat hebben ze een last van de warmte het is hier 30 graden binnen

er staan 3 blazers te blazen op volle toeren de koel matjes draaien overuren en de flessen water zijn niet aan te slepen (voor ons zelf) heb al koel elementen in vriezer voor de dames die wissel ik af met de koel matjes (heb er maar 2) Ik deed de koel elementen in een theedoek, maar Raymond had wel een goede tip die deed bevroren flessen in een kussensloop dat ga ik ook doen met de koel elementen.
Morgen wordt het gelukkig minder warm hoop dat de warmte snel uit de huizen trekt,want zelf doen we ook geen oog dicht. Zelfs ik heb koel elementen bij me in bed................
Ik had ook een nieuwe FN kooi besteld voor Stitch, omdat die "oude" van haar in de stacaravan staat, maar jeetje de constructie is heel anders dan die oude!! Je kunt de platen er nu los uithalen en het geraamte blijft hangen (de platen waar ze op kunnen lopen om naar de boven etage te gaan) en je hebt geen schroefjes meer alles klikt in elkaar.
De platen hebben een opstaande rand dus als ze plast op de plaat loopt het niet naar beneden.
Maar was wel een een gepuzzel voor Jan om die kooi in elkaar te zetten met deze hitte! Ook omdat we een ander constructie gewend waren.Maar wat een ideale kooi!!!!! Eigenlijk moet Momo ook zo'n kooi krijgen, maar dan moet ik echt even gaan sparen

Misschien vlg. jaar. De airco vind ik nu even wat belangrijker.
We hadden ook nieuwe poep bakken besteld die hadden we eigenlijk voor de stacaravan bedoeld,maar ik vond deze veel mooier en hoger aan de achter kant dus de nieuwe staan in hun kooien en de ouden gaan mee naar de stacaravan.
Maar met deze warmte is het echt geen pretje waar je ook bent en heb mij wel voor genomen dat er een airco systeem moet komen. Die kunnen we wel heen en weer slepen van thuis en stacaravan. Nu nog even googelen wat de beste is of weet toevallig iemand meer hier over?
Nou dat was het weer even over de dames en ons zelf. Morgen weer aan de arbeid

maar niet heus!!!!