Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 15 apr 2021 04:20
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 951 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Momo en Stitch
BerichtGeplaatst: 22 sep 2010 12:13 

Aantal fretten: 2
nou gelukkig dan maar :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 01:55 

Aantal fretten: 0
Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets verteld heb over mijn dames :oops: Maar ja het leven zit je niet altijd mee om vrolijk mee te beppen op het forum............

Het gaat lekker met de dames en halen nog steeds kattekwaad uit natuurlijk en zijn en blijven heerlijke onschuldige (hahha') fretten.
Je merkt dat de winter er aan komt, want ze verharen als de neten de wintervacht komt er aan!

En dan Momo.....echt waar wat een kroelkip is dat aan het worden wordt steeds erger(vind ik niet erg hoor!!) En ze mokt wel erg veel de laatste tijd hoef maar wat gek te doen dan is het mokmokmokmok....en ze zijn alllebei helemaal hoteldebotel¨op dit moment. Ze racen door de kamer eigenlijk door het hele huis helemaal gek in hun koppie! Trap op trap af, bank op en af, racen door de kamer heen en terug, achtervolgingen bij ons(zwaan kleef aan) ja echt ik geniet echt van ze en slepen me door er door op dit moment. Als ik thuis kom ga ik ze eerst knuffen en met ze spellen terwijl het eten al klaar staat en ze staan echt op mij te wachten hoef de deur maar open te doen en er staan twee meiden voor mijn voeten. Dan zijn ze helemaal door het dolle heen, want ik breng natuurlijk vreemde geuren mee naar huis snuffelen en nog eens eens snufflelen..........

Stitch is echt een gevoelsfret.........die voelt je haar fijn aan en dat is zo fijn aan haar,maar vertoont ook wel prinsessengedrag, maar ach dat neem ik op de koop toe :g :sdf47:

Vanavond moest ik weer nagelsknippen, maar beide dames hebben een kalknagel :-o en dat vind ik eng.........waar zit het leven die zie je dus niet. Sticth had echt een grote kalknagel op haar achterpootje, maar die knip ik veel minder dan de voorpootjes, want die groeien veel minder snel dan de voorpootjes!En daarbij houdt Stitch er NIET van als ik haar achterpootjes beet pak ondanks de pasta. Ikschrok echt van :-o die is groot heb echt op gevoel de nagel geknipt met het zweet ophet voorhoofd jakie bakkie vind dat echt doodeng.Ben zo bang om in het leven te knippen.Dat is mijn grootste angst om hun te pijn te doen knip liever elke week de voorpootjes dan 1 keer perongelijk in het leven knippen. Blijf een schijtert op dat gebied.

Maar al met al het gaat lekker met de dames :hi: :hi:
Heb ik al verteld dat mijn liefde per dag groter wordt voor ze!!Zijn mijn schatjes in goede en slechte tijden!Want liefde geven ze en krijgen het dubbel en dwars terug en dan krijg ik het ook weer dubbel terug van ze!!! :sdf47:

Fretten kusjes van Momo en Stitch en groetjes van Helen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 02:50 

Niet om het aan te bevelen, maar ik heb 1 keer per ongeluk in het leven geknipt bij Puk (ze had de tube vast, en wilde hem even goed doodschudden). Keukenpapiertje tegen gehouden, en het stopte vrijwel meteen met bloeden. Puk heeft het nauwelijks gemerkt.

Het blijft natuurlijk doodeng, zo'n bloedende fret, en ik denk dat ik geluk heb gehad en net op het begin van het leven zat ofzo, maar het verschrikkelijke drama wat ik dacht dat het zou zijn, was het dus niet.

Al hoop ik echt dat het me nooit meer overkomt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 08:31 

Dat is echt heel naar en helaas heb ik het ook 2x meegemaakt. Het blijft ook zo bloeden.. dat is het ergste. Na de knip hebben ze er meestal geen last meer van. Ik heb uienzalf in huis, dat stelpt het bloeden ook heel goed.

Wel leuk om te lezen dat het goed gaat met de dames :-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 08:35 

Hoi Helen :hello: heerlijk om te lezen dat het zo fijn gaat met de dames. Puur genieten dus!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 09:31 

Aantal fretten: 4
Leuk om te horen dat het zo goed gaat met de dames. :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 18:26 

fijn om te lezen dat het zo goed met de dames gaat :sdf49:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 18:32 

Ik weet niet eens meer hoe ze er uit zien :dontknow:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 18:50 

jij wil foto's :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 okt 2010 20:13 

Nee hooe :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 02:41 

effe een up-date over de dames:

De staart van Momo is helemaal weer normaal :hi:

Het blijft hier aardig rustig met de dames. Soms wat gekke dingenbijv. ik kwam Woendag beneden en rook gelijk een nare geur net of Stitch haar anaalklieren had geleegd!? En ze rook echt niet fris toen ik haar oppakte, maar s'avonds rook ze weer heerlijk zo als een fret hoort te ruiken. :dontknow:

De kerstboom vinden ze ook heel leuk af en toe boksen met een kerstbal of Stitch wil de kertboom om ver trekken :-o
Ze had een kralen ketting te pakken en zij maar trekken aan die ketting......tot dat ik het in de gaten had waarom die boom zo te keer ging heb er toen maar een stokje voor gestoken, want zag miijn boom als gaan........ :lol:
En ze vind het ook heel leuk om ballen uit de boom te vissen.Ik vind de ballen over al en nergens terug in huis. En het zijn geen glazen balen 8-)
Kortom ze genieten....... :sdf47:
En Stitch blijft een puber fret.........jeetje mina zeg wat is zij snel op haar teentjes getrapt op en top een puber! Maar dat is wel lachen op zich hoe zij zich aanstelt....is net een een verwend kind(is ze ook :oops: )
En ik heb gisteren van allebei al vast een kerst cadeau gehad van Momo een oorpiercing en van Stitich een wangpiering lief he!!!!
Voordat jullie gekke dingen gaan denken: het waren :sdf47: kusjes, want pijn deed het echt niet en ik weet hoe ze konden bijten in het verleden!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 08:29 

Klinkt heerlijk hoor Helen. :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 08:32 

Aantal fretten: 3
Haha wat leuk dat ze helemaal in to the kerst zijn!!

Als je fret 's avonds weer lekker ruikt was het dan geen anaalklierlozing?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 10:06 

Aantal fretten: 1
Oh wat fijn dat het zo goed gaat met de dames!
En al een vroeg kerstkado, zo zo :g

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 11:11 

Hahaha...zulke kerstcadeautjes blijven altijd lang hangen....dat zijn de goeie :g
Klinkt heerlijk hoor die kerstmeiden...lekkere relaxmomentjes als ze baldadig zijn. Dat werkt altijd op mijn lachspieren :g

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 dec 2010 12:44 

Aantal fretten: 5
Oh Helen wat een heerlijk bericht!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 03:06 

Wat heb ik toch geweldige frutsels en dan heb je er ook 1 bijlopen die niet spoort!!
Wat een clowntje is Momo toch! Denk wel eens daar zit een draadje los daar boven, maar dat maakt het zo leuk.....en dat maakt Momo typisch Momo :g
Ze is op dit ogenblik zo uitdagend: vind het maar wat leuk als ik haar op haar rugje lig en dan een kietelsessie hou op haar buikje en dan ondertussen lekker kauwen op een vinger van mij. En het is al zo lang geleden dat ze echt doorbeet........weet het niet eens meer het zijn gewoon hapjes geworden en het doet geen pijn meer. Tuurlijk wil ze wel eens iets harder sabbelen, maar ik hoef maar iets te zeggen zo iets in de trend van zachtjes zachtjes....en dan is het gelijk over.
En als het over eten gaat luisteren ze echt naar hun naam. Kleine "etterbakken" als ik ze normaal even roep nou dan word het moeillijk, maar moet je eens zien als ik Momo roep als haar eten klaar is als een speer is ze bij me of ze danst om me heen als een gek! Wil wel bij mijn benen opklimmen of ze kietelt mij weer aan mijn benen met andere woorden "opschieten wil eten!!"
En Stitch is nog steeds een puber als ik iets te veel aandacht aan Momo geef is ze zwaar beledigd...loopt weg als ik haar eten klaar maak, moet haar dan zoeken(weet heus wel waar ze is, maar speel het spel even mee)Loop met opzet een andere kant uit en roep steeds haar naam en dan staat ze ineens voor mijn neus *brush* Van he hier ben ik......want als ik haar echt ga zoeken dan is ze nergens te vinden die kleine draak van me en spel je haar spel mee nou dan is ze er snel bij hoor!
Mijn lieve,zachte,knuffelkont :love2: het is echt een schatje en Momo is ook een schatje, maar inderdaad heel anders aan Stitch, maar dat is juist zo leuk aan die twee. Stitch is echt de slimste en Momo is een klein lief clowntje. Noem haar ook wel eens spring in het veld. Ze denkt niet na en Stitch zie je gewoon denken hoe kan ik dit doen of dat doen,terwijl Momo niet denkt maar gelijk doet. En Stitch is echt een knuffelkont die houd er van om geknuffeld te worden.Momo ook wel, maar niet te lang.......dan wordt ze ongeduldig en laat haar dan ook onmiddelijk weer los, maar nog geen twee tellen later hangt/kietelt ze weer aan mijn benen nou en dan gaan we weer....... :lol:
Al zijn ze allebei zo verschillend mijn liefde voor beide blijft gelijk! :sdf47: :sdf47: :love2:
Mijn kleine :sdf47: diefjes!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 07:54 
Moderator

Aantal fretten: 1
Heerlijk toch die karaktertjes. :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 08:18 

Klinkt zalig hoor Helen. :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 08:53 

Ohh wat heerlijk! Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand deze diertjes helemaal niets vinden! :sdf47:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 951 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]