Ik vind dat Momo zo super de super mooi in haar vacht zit. Haar vacht glanst de haren zitten zo als ze moeten zitten! Echt zo super en ik vertel haar ook elke dag wat een lekker ding ze is.
maarja dan moet ik ook een andere dame tevreden stellen

en ook zij zit mooi in haar vel, maar Momo haar vacht glanst als een diamant echt waar hoor!........heel apart of niet

Na het akkevietje met haar staart is ze gaan opbloeien en straalt gewoon echt een fret met een kleine afwijking

Maar ze likt wel erg overdreven mijn handen als ik haar op pak dan krijgen mijn handen een wasbeurt van heb ik jou daar....dus nu mijn vraag.....is dat normaal? Vind het niet erg, maar als er een reden is dat ze zo iets doet hoor ik het graag van jullie. Verder is haar gezondheid prima. Goede poepjes en ze eet heel goed. En als ik haar onderzoek op haar buik e.d doet ze niets vreemd geen pijntjes te ontdekken. Tenminste ze laat niets merken.....
En dan nu Stitch: ze kan haar tennisballen niet meer kwijt onder ons bed!! Nu is ze haastig op zoek naar een ander plekje en wel onder mijn matras

Dus voor dat ik op bed ga moet ik eerst nog wat tennis ballen verwijderen, anders lig ik wat scheef! Malle meid van me
En mocht je je nu af vragen hoe krijgt ze die ballen onder het matras nou we zetten een kussen onder het matras zo kunnen ze onder ons bed komen en dus ook onder het matras.
Heb het vast wel vaker gezegd, maar kan het niet vaak genoeg zeggen ik hou van mijn

zo veel dat ik nu al tegen de vakantie op zie.....
Wil heel graag een vakantiehuisje of een stacaravan kopen, zodat zij ook mee kunnen, maar ja vind maar zo iets wat binnen het budget valt en natuurlijk ook in een leuke omgeving. We zien wel weer waar het schip strandt dit jaar. Eerlijkheid gebied: ben er nu al ziek van!