Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 06 apr 2020 04:01
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Buffy, Billy en Bobby
BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 11:53 

Aantal fretten: 5
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met deze twee heren en met jullie meisje natuurlijk!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 17:16 
Moderator

Aantal fretten: 1
Dat gaat goed zeg. Heerlijk twee labjes die nu een thuis hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 21:44 

De euforie is weg. Het is niet meer de lieve, leuke, zielige labjes. Nee het zijn gewoon fretten. Ze doen frettendingen en dan ook nog op een moment dat het niet uitkomt. Ik was vandaag de hokken grondig aan het reinigen. Dus stofzuiger erbij, een hele stapel nieuwe handdoeken, afwasborstel en zeep en theedoek. Hok uit elkaar halen, poepbakken leegmaken, handdoeken eruit, alles zuigen en lekker schoonmaken en weer in elkaar zetten. Klinkt erg eenvoudig en dat zou ook zo moeten zijn. Maar ja, de mannen ontwikkelen zich (helaas) als echte fretten. Dus wat doen ze? Ze lopen voor je voeten, staan voor de deur als je erdoor wilt, vallen de stofzuiger aan, lopen door de nog natte bakken (was ze aan het drogen, maar dat boeide ze niet) en (het ergst van alles) ze poepten en plasten in anderhalf uur tijd op wel 6 verschillende plaatsen. Had ik net het ene hoopje opgeruimd, lag er ergens anders wel weer een hoopje. En dan ook nog de slippers en pantoffels verplaatsen, ook als er nog een voet inzit. Grrrr. Maar ja, moet ik de hokken maar niet schoonmaken.

Bobby zou eigenlijk de bange fret zijn, maar die trekt zich bijna nergens iets van aan. Billy daarentegen is vandaag wat schrikkerig. Hij is een beetje bang voor de stofzuiger. Dus ging hij onder de salontafel zitten. Toen ik bij hem in de buurt was, kwam hij even kijken en bijten in de stofzuiger, maar dat was wel weer genoeg en snel weer onder de salontafel (lijkt Buffy wel). Na het zuigen maakte ik een schuivend geluid en daar schrok hij van en dook dus weer weg. Gelukkig was hij na een uurtje wel weer gewoon aan het banjeren. Ik hoop dat hij kan wennen aan de stofzuiger want die hebben we toch echt nodig....

Met Buffy gaat het hetzelfde als de afgelopen dagen, dus hier geen nieuwtjes.

Tot morgen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 21:55 
Moderator

:rofl: Ga zo door jongens.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 22:34 

Aantal fretten: 2
klinkt frets :rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2009 00:47 

Aantal fretten: 0
:g :g ja ja dat zijn echte fretten!!! Atijd voor de voeten lopen, waar jij gaat gaan zij ook(zijn soms net jonge puppies) Geweldig toch.

Fretten kusjes van Momo en Stitch en groetjes van Helen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2009 08:01 

Aantal fretten: 4
Klinkt erg goed moet ik zeggen! :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2009 09:17 

Heerlijk om te lezen hoor.......

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2009 13:34 

Ron en Mar schreef:
Maar ja, de mannen ontwikkelen zich (helaas) als echte fretten.

Super juist! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 17:27 

Hoi Ron&Martine
Wat grappig dat ik op deze manier de avonturen van mijn nieuwe kleinfretten mee kan beleven. :lol:
Ik ben benieuwd hoeveel schoenen jullie overhouden als dat spul eenmaal gewend is.
Nou Ron, lekker blijven schrijven en ik kom binnenkort een keer kijken naar de nieuwe (stink)diertjes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 20:24 

MeiLi schreef:
Nou Ron, lekker blijven schrijven en ik kom binnenkort een keer kijken naar de nieuwe (stink)diertjes.

pardon, fretten stinken helemaal niet, ik ben benieuwd hoe fris jij zou ruiken als je alles met je tong schoon zou moeten houden :les: :rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 20:58 

Aantal fretten: 0
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: geweldige opmerking!!!!!!!!!!Ik dacht ook al ze STINKEN helemaal niet ze ruiken juist heerlijk.

Fretten kusjes van Momo en Stitch en groetjes van Helen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 21:40 

Zo. Even een dag overgeslagen. We hadden het zo druk met van alles en nog wat en de beesten waren een beetje suf, dus konden we mooi even iets anders doen :wink: .

Leuk nieuws: Ze slapen met zijn drieën. Vandaag voor het eerst alledrie in een hok geplaatst en erbij blijven om te zien wat er gebeurt. Billy kroop gelijk in de mat en ging slapen, Buffy liep even rond en dacht: "daar wil ik ook liggen". En dat deed ze dus. Even ruiken aan Billy en een beetje ronddraaien en oogjes dicht. Bobby moest nog even water drinken en wat eten en ging ook de mat in. Nu zijn Buffy en Bobby niet de grootste vrienden... Buffy wil dan graag likken en probeert zachtjes te bijten. Bobby draait zich om en wil verder slapen. Dat vind Buffy weer niet leuk en geeft een kleine kik en een bijt... Toen heb ik Bobby er even uitgehaald, want hij moet niet gestresst raken. Even op adem komen zeg maar. Maar ja hij wilde erg graag de mat in en kroop er dus weer bij. Dit ging wonderwel goed. Even een kik en een "blaas" en het was denk ik wel goed. Ze liggen nu alledrie te slapen (als bewijs maar even een foto gemaakt). Vannacht laten we ze nog wel even in aparte hokken en morgen kijken we hoe het weer gaat met zijn drieën. Maar dit ziet er in ieder geval goed uit.

Bobby heeft echt een serieus probleem. hij heeft een schoenen-/voetenfetisj. Zoals al eerder verteld loopt hij te zeulen met slippers, pantoffels en schoenen. Nu zit hij ook aan tenen te knabbelen. Als we door het huis lopen op onze pantoffels begint hij aan een van de pantoffels te trekken en verstopt hem (als hij hem uitgekregen heeft). Daarna komt hij terug voor de andere. En als die verstopt is gaat hij gewoon door en bijt dus in je tenen (gelukkig nog niet bij mij maar wel bij Martine). Toch maar proberen of hij dit af kan leren. Is ook niet leuk voor de gasten (hè MeiLi...).

Morgen de grote dag: Het Frettensymposium. Lijkt me weer leuk. Dit wordt onze tweede keer. Wellicht zullen er velen van jullie aanwezig zijn en misschien spreken we elkaar nog even... Iedereen die morgen ook gaat: Veel plezier en tot de volgende keer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 22:04 

tot morgen :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 22:14 

Je kan het wel proberen om af te leren hoor. Dat tenenbijten dan, al is dat wel iets fret-eigen (maar dat weten jullie misschien al). De 'schoenen en pantoffel verstop tik' krijg je er nooit meer uit denk ik. :g

Tot morgen! :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 maart 2009 22:33 

Aantal fretten: 5
Oh wat leuk dat jullie ook komen! Ik wil jullie wel zien hoor!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2009 11:16 

Jeetje, voor je het weet is er weer een week voorbij. We zijn nu ook allemaal wel behoorlijk gewend aan elkaar en het wordt al bijna gewoon. Weinig 'nieuws' te melden dus.
De mannen en Buffy hebben nog steeds twee aparte hokken. Als ze 'vrij' zijn, zoeken ze elkaar wel op. Buffy wil vaak spelen, maar daar snappen de mannen nog steeds niet zoveel van. Dingen pikken is wel leuk, maar dat gespring voor je neus.. :o
In de tuin wordt er wel wat gesprongen, dus er is hoop!
Billy vindt het geweldig om met mijn hand te stoeien als hij op de bank ligt/loopt. Hij (speel)bijt dan soms nog best wel hard, maar lijkt daar zelf van te schrikken en gaat dan likken. Van de week liep hij in z'n eentje enorm wild te rollebollen op (en van) de bank. Erg grappig.
De mannen hebben inmiddels Buffy's domein (soort slaaphok) ook ontdekt. Ze willen graag bij Buffy liggen. Buffy heeft daar niet altijd trek in. Ze zet het niet op een gillen (wat bij een bevriende logeerfret nog weleens gebeurde), maar je hoort haar dan soms wel een beetje verontwaardigde zachte piepgeluidjes maken. Uiteindelijk liggen ze dan toch soms met z'n drietjes te slapen. :3:
Het pantoffelbijten is van mij (Martine) overgeslagen naar Ron. Vooral Bobby is erg hardnekkig. Hoe meer je laat merken dat je het niet goed vindt (door 'e-e-e' en 'nee' en wegzetten), hoe fanatieker hij wordt. Het helpt om hem dan even een halve minuut in z'n hok te zetten. Vaak gaat hij dan eten en daarna wat anders bedenken om te doen.

Nou, dat was het geloof ik wel weer even voor nu! We zullen vast niet meer dagelijks schrijven, maar houden jullie natuurlijk wel op de hoogte van veranderingen of gekke dingen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2009 12:22 

hahahah ik moet lachen om het pantoffel bijten ...zoow herkenbaar ...en o zo lastig....ik heb op aanraden van iemand een periode met laarzen aangelopen ...door die laarzen voelde ik niets en was er geen reactie van mij, (geen 'e-e-e' en 'nee' en wegzetten) als ze aan kwamen hobbelen en de lol van het voeten aanvallen was snel over, van de 8 fretten heb ik nu nog maar 1 hardnekkige pantoffelheld...

Fijn dat het met jullie 3 musketiers allemaal zo goed gaat ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2009 15:36 

fijn dat het allemaal goed gaat :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2009 16:31 

Hoi frettenfamilie,

Het gaat dus steeds beter met de beessies; ze worden zelfs al opgevoed met de "naughty corner" van nanny Jo ! Nog even en ik kan schoenloos bij jullie door de kamer lopen.
:thnx:
Hebben ze al kennis gemaakt met Puc en Thomas? Dat zal helemaal een :sdf68: feest worden.
Groetjes en veel plezier weer met het spul.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]