Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 13 dec 2017 18:52
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Het Derde Frettensymposium, komt u ook?
Ja 67%  67%  [ 24 ]
Nee 14%  14%  [ 5 ]
Misschien 19%  19%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 36
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 mei 2008 23:13 

Aantal fretten: 2
hahaha gemeenert :g

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 mei 2008 00:32 

op de frettendag had Hanneke een stukje over de vraag: en als t einde komt... of zoiets.
Hoe en hoe lang je blijft behandelen bij een oude fret.
Zowiezo de oudere fret is ( vind ik) nog te weinig aan bod gekomen.
Ook lijkt me "het nieuws uit de frettenwereld"qua vindingen en vooruitgang in behandeling en ervaringen met wat goed en slecht is voor een fretje heel interessant.
Maar eigenlijk vind ik alles interessant.

Oh: nog een: de rechten van een fret in nederland ( hoe frettenwelzijn verwoord word in deze rechtsstaat ( of je een mishandelde fret kunt weghalen bij z n baas en zo....bijvoorbeeld)
Ook speelt in mijn hoofd al lang een idee om beginnerscursussen te gaan doen met mensen die meer over de fret en de zorg van de fret willen weten en zou daar anderen ook graag eens over willen horen.
Maar welk onderwerp er ook komt, IK zal er zijn!!
( kan ik al kaartjes bestellen op de voorste rij i v m slechtziendheid en ik wil wel wat zien. Twee graag, ik breng een begeleider mee.)

Off topics zijn verwijderd. Punt van Joos is duidelijk. Verder is het symposium nog in een voorbereidende fase en kunnen dergelijke dingen met de organisatie besproken worden (waar het overigens al bekend is!). Birgit

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 okt 2008 20:40 

Aantal fretten: 0
Printer Friendly Bookmark and Share
International Ferret Events
Ferret admiration spans the globe at ferret-related events.
By Jennifer Mons McLaughlin
Posted: October 13, 2008, 5 a.m. EDT

© Clemence Tailhades
The adorable ferret is winning hearts across the world.

Ferret owners prove time and time again that love knows no boundaries. And the special bond that exists between ferret owner and pet is not limited to the United States alone. Countries all around the world feel a love for ferrets and gather to share their excitement for this pet.

Ferret popularity is transforming the globe and is evident in the Netherlands Hungary and Australia, where ferret symposiums, geared toward teaching the ferret community more about the pets, generated a very positive response. “They are very popular [in our country],â€

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 okt 2008 21:48 

he wat goed zeg!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008 06:04 

:toppie:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008 12:39 

wat geweldig om te lezen dat er meer landen zijn waar de welvaart van de fretten stijgt.
vooral de medische aspecten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008 15:37 

Geweldig!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008 16:16 

Aantal fretten: 5
Jippie!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008 17:08 

Aantal fretten: 9
Toppie !!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 okt 2008 19:48 

yeah great: Let s make history!!!!!!
Ik ben echt apetrots dat ik alle nederlandse symposiums heb mogen bij wonen, en het is echt zOO leerzaam dat iedereen er in de praktijk wat aan heeft!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 nov 2008 21:42 

Aantal fretten: 7
Ik zie dit topic gelukkig nog voor het symposium gehouden is .....heb dit weer niet eerder gezien, ik ben een :muts: !!
Maar ik heb allang kaartjes besteld hoor, dat dan weer wel.

De drie sprekers van het vorige symposium waren helemaal geweldig, dus die zou ik graag terug willen zien, maar iedereen die wat over fretten kan vertellen vind ik leerzaam en interessant hoor, alles draagt bij aan mijn algehele frettenkunde ! :D

Verder zou ik nog heel wat bij kunnen leren over / heb ik altijd weer vragen over:
-de voor/nadelen van prooi eten
-het verstandig fokken met kleuren....wat is wel en wat is niet verantwoord voor het neerzetten van een toekomstig verantwoord gezond frettenras
-middenoorproblemen en de gevolgen daarvan op lange termijn
-werking implantaten ( vacht + castratie), is dat een goede keuze?? Wat doen ze nu precies in een frettelijfje en wat voorkomen ze nu echt ...
-EHBO voor fretten

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !
Love lives forever/Michael J.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2008 00:05 

Mayke schreef:
De drie sprekers van het vorige symposium waren helemaal geweldig, dus die zou ik graag terug willen zien, maar iedereen die wat over fretten kan vertellen vind ik leerzaam en interessant hoor, alles draagt bij aan mijn algehele frettenkunde ! :D

Verder zou ik nog heel wat bij kunnen leren over / heb ik altijd weer vragen over:
-de voor/nadelen van prooi eten
-het verstandig fokken met kleuren....wat is wel en wat is niet verantwoord voor het neerzetten van een toekomstig verantwoord gezond frettenras
-middenoorproblemen en de gevolgen daarvan op lange termijn
-werking implantaten ( vacht + castratie), is dat een goede keuze?? Wat doen ze nu precies in een frettelijfje en wat voorkomen ze nu echt ...
-EHBO voor fretten

3 sprekers vorige keer: ik tel ff na: Bob Church, Susan Brown, Hanneke Moorman, Nico Schoemaker..... Volgens mij waren t er meer dan drie sus.....
Tannetje Koning komt naar dit symposium en die is zeer druk geweeat over prooi eten, dus ik denk dat zij het er wel over zal hebben
Nico Schoemaker zal ons zeker updaten denk ik over de implantaten en de voortgang van zijn onderzoeken
Ook denk ik dat Hanneke ons wel wat over de middenoorontstekingen zal vertellen en dan binnen het kader van de ehbo voor fretten ( want ik denk dat bij ehbo ook ligt: voorkomen is beter dan genezen, Vorige keer had Hanneke t ook over: Hoe houd ik m n fret gezond, en dat vond ik qua onderwerp ook wel liggen tegen ehbo voor fretten.

Dus denk ik dat jij met een tevreden gevoel naar t symposium kunt komen.
Ik ben er ook en verheug me om je weer te zien, en dan es niet in de wachtkamer bij Hanneke.
Dus c u dan, Mayke! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2008 00:39 

Aantal fretten: 7
Heb ook echt zin in het symposium Joos, ik leer overal weer zoveel van. Je hebt gelijk, er waren inderdaad 4 sprekers, maar ik heb er toen een gemist, ik ben wat later gekomen, daar baalde ik al zo van maar ik kon niet eerder helaas. Vandaar dat ik r drie noemde :oops: :wink:

We gaan elkaar zeker zien dan, en zeker velen anderen van hier, wie weet zien we mekaar al eerder..... :D .

Birgit, een vraagje aan jou: wordt er weer een dvd opgenomen van dit 3e symposium of vraag ik naar de bekende weg ? Ik verwacht eigenlijk al een beetje van wel !! :pray:
Zijn er ook opnames van het 1e symposium gemaakt ?

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !
Love lives forever/Michael J.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2008 00:53 

Joh, jaa, dat derde symp MOET wel opgenomen worden heh!!!
Ik heb ze tot nu toe allemaal op dvd en kijk ze regelmatig na, als er weer es een onderwerp voorbij komt waarvan ik denk: heey daar hadden we het toch op het symposium over???
Alleen jammer dat de eerste van zo n erbarmelijke kwalitiet is.
Maar logisch: alles moet geleerd worden.
( Bij deze wil ik ook dit symposium op dvd bestellen, voor de verzamelijg)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 nov 2008 12:21 

De planning is inderdaad om weer een DVD op te nemen. En dit zal door dezelfde groep gedaan worden die ook het tweede symposium opgenomen heeft.

Het eerste symposium is 'voor mijn tijd' geweest, maar ik begreep dat dit in eerste instantie opgenomen was voor 'insiders' en niet perse voor de verkoop, maar dat dat later besloten was.. al vind ik die van het tweede symposium ook beter ;-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 nov 2008 23:54 

Ik ga voor het gemak even dit topic op slot doen, omdat er nu twee topics lopen over het symposium. Deze ook:
http://www.fret.nl/forum/viewtopic.php?t=7172

Dus graag daar het vervolg ;-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]