Lieve mensen
Alle eerst Gelukkig nieuwe jaar
Dan de vraag, is de kerst actie geslaagd?

Nu in een word geweldig,

Ik ben heel blij dat ik tussen kerst en nieuw jaar vrij was, er zijn zoveel bestellingen binnen gekomen dat ik vrees dat ik het niet voor elkaar had gekregen in combinatie met mijn werk.

Het is best veel uitzoek werk, Ik ken ook niet alle fretten en waar zij zitten.

Als ik fret aan opvang heb gekoppeld, moet ik dagelijks bij houden op de bank welke bestellingen betaald zijn, en geloof me, dat valt niet meer tussen al de donaties door uit te zoeken.

Als de betalingen binnen zijn probeer ik de bestelde slaapzakken en dergelijk in de zelfde kleur combinatie te krijgen, als iemand voor bijvoorbeeld Grietjes een slaapzak heeft besteld en een andere een hangmat, dan probeer ik van die twee bestellingen een set te maken, voor Grietje natuurlijk is roos,

sommige spullen moet ik ophalen in Hilversum bij de bekende winkel en als de doos vol is, kan het klaar gemaakt worden voor verzending. De laatste dozen zijn nu bijna klaar, morgen nog wat spullen ophalen in Hilversum en de laatste dozen kunnen dicht.

Zaterdag vroeg kunnen ze allemaal in de auto, Ik krijg het net allemaal in mijn kleine ford KA

en dan weer naar postkantoor. Dus als alles goed gaat krijgen het meeste opvangen volgend week hun laatste doos binnen.

Ook Birgit en Marit hebben veel werk moeten verzetten om de lijst bij te houden en mensen te laten weten waar hun kerst fret zit. Ik weet zeker dat alle opvangen heel blij zijn met alle spullen voor de fretten en ook voor de extra aandacht dat aan hun opvang word besteed.

Ik heb het de afgelopen weken er druk mee gehad, maar alle opvangen zijn de hele jaar door druk met de fretten,

het is toch geweldig dat wij ze zo kunnen laten merken hoe veel wij hun inzet waarderen. Jullie allemaal heel erg bedankt voor het maken van een zeer geslaagde kerst actie
Groetjes Stephenie