Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 01 mei 2017 04:20
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2007 16:05 

Aantal fretten: 2
Prachtige foto's, wat maken ze er toch weer een heerlijk zooitje van! Kijk dat lekkere buikje dan op die laatste foto :hart:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2007 21:28 

Aantal fretten: 3
Ja dat is zeker een lekker buikje, Thomas weegt iets meer dan 1800 gram.

Groetjes, Anita

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 nov 2007 22:53 

Aantal fretten: 3
Jeetje... Ik geloof dat Beauty (mijn valkparkiet) heeeeeel veel geluk heeft gehad (tien jaar terug). Die kwam met de schik en het gemis van een aantal staartveren vrij. :roll: Eigenlijk ook alleen omdat Suus er niet bij kon. (Er zaten wat tralies tussen.) En Duc kreeg alleen een stuk staart te pakken.

Heerlijk toch? Dat ze zo lekker genieten van hun hapje(s). Move over cats! Here come the ferrets...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Eksterjong de klos.
BerichtGeplaatst: 25 jul 2013 11:57 

Ja ik herken dit. Door mijn werk bij de dierenambulance had ik een eekhoorn mee naar huis genomen, het beestje was erg verzwakt en mistte een stuk van zijn staart. Ik heb het diertje een hele poos in huis gehad en verzorgt. Hij begon eindelijk wat aan te sterken. Op een ochtend hoor ik een vreemd geluid van achter mijn bureau komen, een soort gehijg. In het donker zie ik in een hoekje nog net de kont van mijn albino zitten. Ik schrik me dus wezeloos en begin gelijk aan het bureau te sjorren omdat ik denk dat mijn albino vast zit. Bureau los van de muur, maar er gebeurde helemaal niks, hij bleef zitten waar hij zat. Ik trek voorzichtig aan de staart, tjonge wat een weerstand! Plots zie ik dat mijn albino iets in zijn bek heeft, heeee de oude speelmuis van de katten, die ik al heel lang kwijt ben. Maar waarom komt ie niet los? Ik trek nog iets meer en zie dat er aan de andere kant van de speelmuis de broer van mijn albino hangt. Dat is raar! Nou jullie raden het al, het was dus NIET de speelmuis. Het was mijn eekhoorn, aangevallen door de gebroeders fret. Blijkbaar was de eekhoorn uit de kooi ontsnapt zonder dat ik het wist. Heel zielig zo'n triest einde. De gebroeders waren ook helemaal niet van plan om de eekhoorn los te laten en ik heb ze onder de koude kraan moeten houden. Ook ik heb even staan twijfelen of ik de eekhoorn aan ze zou geven, maar juist omdat ik het arme diertje al maanden had verzorgd kon ik het niet over mijn hart verkrijgen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 jul 2013 17:45 

Aantal fretten: 2
Nee dat kan ik me voorstellen, maar gillen eekhoorn niet dan?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 sep 2013 12:13 

Nee vreemd genoeg heb ik helemaal niks gehoord van gegil of gepiep van de eekhoorn. Ik was op dat moment ook in de keuken bezig. Pas toen ik in de kamer kwam merkte ik dat vreemde gehijg van de fretten. Waarschijnlijk heeft het beestje er amper iets van gemerkt en was ie gewoon in slaap gevallen. Normaal kwamen de fretten ook niet achter het bureau dus dat was op zich al opmerkelijk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]