vanochtend zoals elke dag de krant gaan doen hiephoi...laat m bij mn ouders bezorgen omdat ik 1 hoog woon en het niet handig vindt er mee te slepen dus ik ga richting huis ga mn krant doen en kom weer thuis natuurlijk even bij de fretsels kijken die buiten staan bij mn ouders ...
en o jee....kreeg ik even een hartverzakking Yara's hok wagenwijdt open
ik was donderdag voor het laatst geweest om ze schoon te maken gister had ik het superdruk en wist dat ze eten en drinken genoeg hadden en dacht ach vooruit dat ene dagje maakt niet uit ga zaterdag weer langs en kunnen ze weer spelen......( met een ligt schuldgevoel hoor dat wel

) komt eigenlijk nooit voor dat ik ze een dagje oversla
maar goed ik zag het hok openstaan en ik ren naar mn auto waar mn zaklamp ligt en check eerst het bedje van yara ....en ja hoor mevrouw lag gelukking prinsheerlijk in haar mandje .....pffff...wat een opluchting weer zeg....wel een aparte situatie ik check altijd wel 5 keer of alle hokken dichtzitten voor ik wegga dus hoe het hok uberhaupt open is gegaan ....geen idee...yara kan hem niet openmaken en de rest van mn familie is als de dood voor fretten en maakt nooit een hok open.....en hoe lang het open heeft gestaan geen idee....misschien al vanaf donderdag avond !
Wie weet is ze ondertussen lekker op pad geweest en is gewoon weer gaan slapen tussen haar lappen in de mand of heeft ze het niet doorgehad ik weet het niet !
Maar goed mn oma'tje yara was er gelukkig nog en ik ga toch nog maar eens een extra hangslot aanschaffen zeg......weer een aantal jaar van mn leven zeg...