Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 12 dec 2017 12:26
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Sandy's medische perikelen
BerichtGeplaatst: 16 jan 2013 18:03 

Aantal fretten: 2
Ja me moeder is echt een engel :-)

Profiel  

Berichttitel: Re: Sandy's medische perikelen
BerichtGeplaatst: 09 feb 2013 00:59 

Aantal fretten: 2
Sandy is er niet meer!!
Maandag verloor ze bloed, ik dacht in eerste instantie dat ze misschien met een nageltje ergens achter was blijven hangen en dat die gescheurd was. Ik keek haar voetjes en handjes na en daar was niks mis mee. Toen keek ik tussen haar beentjes en daar zat een hoop bloed. Ik in paniek Hanneke gebeld en ben met spoed naar Eindhoven gereden. Daar aangekomen mocht ik gelijk doorlopen en werd Sandy onderzocht. Ze was bleek, had ondertemperatuur en met het verwijderen van de thermometer kwam er zwart bloed naar buiten. Hanneke voelde een dikte in de buik en ze moest met spoed geopereerd worden. Na een kwartier werd ik erbij gehaald en dan weet je al dat het foute boel is. Er bleek een tumor in de dunne darm te zitten en die was gaan bloeden. Er zat al bloed in de buikholte en ze verloor natuurlijk bloed via haar anus. Ik had al tegen Hanneke gezegt dat als er iets "fouts"gevonden zou worden dat ze niet meer wakker gemaakt moest worden. Sandy is dus niet meer wakker geworden uit de narcose.

Zo vlug, zo plotseling is mijn laatste meisje uit mijn leven verdwenen. Ben er zeer door neergeslagen en heb ook deze hele week even de tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten. Ben er nog lang niet en dat gaat nog heel erg lang duren. Sommige mensen weten het al en hebben mij op welke manier dan ook gesteund. Iedereen bedankt daarvoor.
Een leven zonder fretten is iets wat ik me niet heb voor kunnen stellen en nu het zover is kan ik zeggen dat het verschrikkelijk is. Ik leef al langer met fretten dan dat ik zonder fretten leef, voelt dus heel erg raar. Het gemis is groot en er is niemand meer die me er deze keer doorheen helpt. Sandy heeft me bijgestaan tijdens het verlies van Kaia, nu is er niemand meer die me steunt tijdens het verlies van Sandy. Sandy meisje bedankt voor alles, en weet dat ik je nooit zal vergeten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]