Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 17 dec 2017 15:53
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Furo
BerichtGeplaatst: 28 jan 2011 17:42 

Over het algemeen spreek je bij tijd niet van 'relatief' maar van absoluut ;-)

Verder wil ik ook toch even opmerken dat dit een frettenforum is. Niet iedereen heeft hier iets met honden, waardoor het an sich niet vreemd is dat die als 'zondebok' aangewezen worden. Op een hondenforum zal het misschien juist andersom afgevraagd worden, of de fret niet de schuldige is :-). Dus tsja. Ik zou me er niet te druk om maken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 28 jan 2011 20:17 

En ik wil nog even toevoegen,.
Mijn Saru is geen fruns, maar wel een fret met een grote gebruiksaanwijzing. Bij hem was het voldoende zijn eigen territorium te geven, dus de 1 boven en de ander beneden. Misschien is dat ook wel genoeg voor Furo, of zijn 2 kooien al goed genoeg. Dan hoeft Chunk ook als test niet uit huis, want dat geeft dat mannetje alleen maar extra stress. En ik weet dat dat nog niet aan de orde is hoor, maar als ik Birg haar tekst zo lees dat je bij wijze van je hele huis met Dettol schoon moet maken, zal dat ook weinig effect hebben vermoed ik.

Wat de beste oplossing ook mag zijn, ik hoop dat Furo opknapt en gewoon weer zichzelf kan zijn.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 29 jan 2011 21:53 

Aantal fretten: 6
Ikzelf heb ook een hond en fretten. Mijn hond is een adhd hond die veel beweging nodig heeft. Ik ga sowieso in de ochtend een uur met hem wandelen los. In de avond soms ook een uur soms wat korter. Toch kan ik dat goed combineren met de fretten. Je gaat anders om met de honden als met de fretten, tenminste ik wel. Dus je weet zelf wel of je voor beiden kan zorgen. En dat er mensen over je praten, lekker laten praten.
En inderdaad dit is een frettenforum. Mensen hier kunnen zich nu eenmaal beter inleven in de fret. Sommige mensen hier houden misschien niet van honden of alleen maar van een bepaald soort hond.
Ikzelf heb meer met grote honden. Maar dat is toch niet boeiend. Jij vind jou honden geweldig (neem ik aan), en dat moet je zo houden. Jij hebt misschien wel niks met grote honden. Zo heeft ieder zijn voorkeuren.
Doen zoals jij het wilt en als jij vind dat je alles evenveel aandacht kunt geven is het toch prima.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 jan 2011 20:38 

Aantal fretten: 0
Hoe gaat het met Furo nu Karlijn?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 31 jan 2011 23:51 

Aantal fretten: 7
Karlijn, ik mis je lievert..... :-(

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !
Love lives forever/Michael J.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 15:42 

Aantal fretten: 2
Nou daar ben ik dan... Ik heb even tijd nodig gehad om te denken over alles.

Ik kan niet zonder jullie en jullie hopelijk ook niet zonder mij. Zo te lezen in ieder geval een paar mensen sowieso niet. :sdf49: :g

Ik vond het gewoon jammer dat er zo vel op gereageerd werd terwijl het niet mijn idee was en de kans al groot was dat ik het niet zou gaan doen..

Ik snap dat dit geen honden forum is. Maar de dingen die ik doe en die bijzonder voor mij zijn deel ik graag met jullie... Ik heb afgelopen woensdag bewust niks gezegt over hoe het met Lennah is gegaan in helmond. Terwijl ik daar ook geen leuk nieuws over heb gehad... Maar ik zal er om denken en zo goed als niks meer over mijn hondjes zeggen.

Maar nu dan on topic over Furo!

Het gaat goed met hem alleen gaat de sucralfaat er moeilijker in. Dus dat zullen we in de gaten houden anders laat ik denk ik staan. Het zitten in een eigen kooi vind hij erg fijn en ligt ook meer relaxt in de kooi. Het samen spelen gaat ook nog steeds super samen! Ik ben trots op mijn mannen en hou zielsveel van ze. :sdf47:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 15:51 

Aantal fretten: 4
Kun je de sucralfaat dan niet gewoon door een beetje waltham doen dan? Dat werkt welliswaar minder goed maar in ieder geval beter dan dat je het helemaal niet in kunt geven. Fijn te horen dat hij het al duidelijk prettig vindt om een kooi voor zichzelf te hebben. Eigenlijk zou elke fret dat recht moeten hebben.

En het mag dan een frettenforum zijn, sommige dingen horen nu eenmaal ook bij een persoon en het is onzin om daar niets meer over te kunnen of willen zeggen. Een ander wordt misschien ook wel helemaal ziek over ons gezwam over de iPad of ons schip bijvoorbeeld maar dat is dan jammer dan, dan lezen ze dat maar niet. En honden zijn nu eenmaal een deel van je leven geworden dus om het dood te zwijgen is wat mij betreft nergens voor nodig.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 15:58 

Aantal fretten: 7
Karlijn, Yes, je bent er !!! :hi: :sdf49: :sdf47:

Fijn te horen dat het Furo goed bevalt om alleen in zijn kooitje te bivakeren, en ik had niet anders gedacht dat het spelen dan ook goed uitpakt, het zijn toch vriendjes voor het leven, alleen hebben ze af en toe een eigen plekkie nodig ! Top man !!
En blijf je verhaal vertellen over je lieve hondjes Kar, dat doe ik ook met Otje zijn bezigheidjes, en wie het niet interesseert loopt maar heel hard langs dat topic
( ze weten alleen niet wat ze missen..... :fluit: :wink: )

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !
Love lives forever/Michael J.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 16:35 

Aantal fretten: 5
Oh Kar wat fijn dat je al ziet dat hij rustiger is in de kooi alleen! Heb je hem nog beneden of boven?

Ik hoop zo dat hij snel opknapt!

En lieverd, ik denk niet dat je moet denken dat mensen niet geinteresseerd zijn in jouw hondjes. Ik weet hoe het is om ook een klein hartvullend viervoetertje rond te hebben lopen, en daar hou je net zo goed net zoveel van als van je fretten. Ik denk alleen dat mensen met je mee willen denken, en dan ook aan de honden denken. Dat doet niks af aan de hondjes, alleen aan de verandering van de situatie en daar zijn frunsjes gewoon heel gevoelig voor. Maar dat betekent niet dat je niks meer over ze mag vertellen hier! Ik bedoel, in hun eigen topic zijn mensen ook enthousiast aan het reageren, anders zouden mensen dat ook niet doen :sdf49:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 17:28 

Marit (SDF) schreef:
Oh Kar wat fijn dat je al ziet dat hij rustiger is in de kooi alleen! Heb je hem nog beneden of boven?

Beneden in de oude kooi van Linnel zit Furo nu.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 17:43 

Misschien is een nachthokje ook een idee voor hem? Of had hij dit al?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 17:47 

Aantal fretten: 0
Hé Karlijn! :wink:

Goed dat je er weer bent!

En goed om te horen dat het Furo wel bevalt. En hij zal toch echt moeten wennen aan de sucrulfaat maar dat gaat goed komen :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 17:58 

Eens, het betekent niet dat je niet mag posten over je honden, alleen het zijn toch ook levende wezentjes die stress mee kunnen brengen in huis wat alleen maar geoppert wordt. Dat wordt niet gedaan om de honden in een kwaad daglicht te zetten, maar alles te bedenken wat mogelijk kan zijn. Ik ben benieuwd welk nieuws je over lennah hebt gehoord.

Maar wel lastig die sucralfaat, wel fijn dat je zie tdat Furo meer rust heeft in zijn kooi nu, goed teken :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 18:03 

Marit (SDF) schreef:
Misschien is een nachthokje ook een idee voor hem? Of had hij dit al?

Dat had hij al en heeft hij nu ook weer. Maar Furo is geen nachthok fret. Hij ligt liever in een hangmat of waterbed.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 19:15 

Oh tuurlijk zul je altijd zien :g

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 20:20 

Aantal fretten: 3
Fijn dat je er weer bent!

En super dat Furo zo opknapt van het hebben van een eigen hok!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 20:44 

fijn dat hij een eigenplekje lekker vind, en de sucralfaat gewoon door de waltham doen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 20:47 
Moderator

Aantal fretten: 1
Lekker dat furo zich al wat beter voelt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 20:56 

Heerlijk dat Furotje het naar zijn zin lijkt te hebben in zijn eigen kooi en relaxter oogt :-D daar doe je het voor....

Enne meis, gewoon lekker schrijven over je hondjes...wie het niet wil lezen gaat er maar aan voorbij. Ze horen bij jouw leven :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 feb 2011 22:53 

Fijn hoor dat hij lekker kan relaxen op in z'n eigen stekkie. :-)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]