Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 12 dec 2017 17:53
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Toet toet
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 03:15 

Aantal fretten: 7
Plat liggen is inderdaad echt een teken van misselijkheid. Dat zou ik dan ook zeker aanhalen bij Hanneke dat hij dat doet. Synulox en sucralfaat gaat doorsnee toch goed bij de meeste fretjes, heel af en toe wil sucralfaat wel eens niet zo goed vallen. Hoe geef je de sucralfaat, met een spuitje in de bek een kwartier voor de waltham ? Neemt hij die makkelijk in ? Soms gaat het beter als het door de waltham gemengd wordt, maar de werking is dan wat minder omdat het dan geen inwerkingstijd heeft in de maag als beschermer. Maar dat moet je even met Hanneke overleggen. Vervelend hoor.

Hoe werd die healing gedaan ? Vind dat altijd wel interessant..... Vervelend dat Toet zich zo beroerd voelde.... :-?

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !
Love lives forever/Michael J.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 03:24 

Aantal fretten: 2
Sucralfaat smikkelt hij op, kwartier voor de andere meds idd, hij vind het gelukkig wel lekker, de rest van de meds meng ik door de walthalm
Naast de healing heeft hij ook nog een reading gehad, heeeeel erg interessant, ben veel over toet toet te weten gekomen, als je wilt weten hoe of wat stuur ik morgen wel een pb :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 04:03 

Hoor ik graag van je, vast bedankt !

RIP:Tommie,Ziezo,Dragon,Fons,Sheila,Develtje,Bommeltje,Charley,Snowy,Noa,Sanne,Heintje,Zaza,Droopy,Poppy,Eddy en Nannouc !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 08:13 

Wil je dat niet op het forum zetten want ik ben ook wel benieuwd? :oops:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 08:41 

hmmmmmm
alleen als jouw fret echt een maagdarmprobleem heeft van de stress die hij heeft gehad, zou ik zelf niet met hem op pad gaan maar hem zijn rust gunnen zodat hij ook echt goed op kan knappen. Alleen voor noodzakelijke dingen (een dierenarts) zou ik hem meenemen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 09:33 

hij gaat zo min mogelijk op pad op dit moment, loslooptijd word ook beperkt, maar goed, als we ergens blijven overnachten dan zal meneer mee moeten, hij moet zijn medicijnen wel op tijd hebben

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 09:47 

Dat van de healing en reading vind ik ook heel interessant....dus als je het zou willen delen op het forum.. :sdf35: :sdf61:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 10:04 

ooh sorry. Ik dacht dat je hem specifiek mee had genomen alleen naar een healing, dat leek mij extra stress erbij vandaar.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 10:18 

omdat er toch wel interesse is zal ik het verhaal hier posten

wat ik begreep van de healing is dat er altijd over straling loopt die het universum maakt tot wat het is
de straling die aanwezig was heeft hij op toet toet afgestuurd, hoe het precies bij hem terecht komt weet ik dan niet, dat zal ik nog eens navragen.
tijdens de healing raakte toet toet in een trance en was hij zo van de wereld dat hij spontaan zijn urine liep lopen
degene die de healing deed gaf aan heel erg misselijk te zijn en last te hebben van een branderig gevoel in zijn keel, de klachten liepen van de onderkant van de buik tot aan zijn keel.

tijdens de reading heeft toet toet de nodige dingen aangegeven en hebben we wat vragen gesteld

belangrijkste is dat hij aangaf niet meer met marley om te willen gaan, we hadden marley toevallig op een goed moment bij hem gezet, dat hij zoiets had van prima, maar nu merkt hij dat hij zijn ruimte mist en hij vind marley te druk
over het ziek zijn gaf hij aan een krioelend gevoel in zijn maag te hebben (nou was het wel de vraag in hoe verre hij op een juiste manier aan kan geven wat hij voelt, maar het is iets om in ons achterhoofd te houden)
Ook heeft hij aangegeven erg op mijn vriend gesteld te zijn en wil graag meer geknuffeld worden door hem en of mijn vriend wat minder druk wou doen bij hem
het enigste dier wat hij wel leuk vind is storm de poes, hij vind het heerlijk om hem te treiteren en voelt zich helemaal geweldig als het hem lukt om even hap te zeggen tegen storm, dan heeft hij echt een goede dag :P
het feit dat hij nu te zwak is om achter storm aan te gaan maakt hem verdrietig en hij vroeg of hij ter compensatie een speelgoed knuffel mocht hebben
Ook vind hij de slaapkamer erg fijn, maar zou daar wel graag een kooi hebben staan met daarin een oude trui van mij omdat hij altijd rustig word bij mij en het dus fijn vind om in mijn geur te slapen

op de vraag hoe hij de uitstapjes vind kregen we als antwoord dat hij dat super vind, hij vind het erg leuk om door andere mensen geknuffeld te worden, maar merkt wel dat het veel van hem vergt, hij gaat helemaal op in het moment, en merkt pas als we thuiskomen dat hij teveel gedaan heeft
dus wij moeten leren zijn grenzen aan te geven en de uitstapjes zelf wat korter maken

dit zijn de belangrijkste dingen die hij vertelt heeft

en nee, we hadden hem niet meegenomen voor enkel een healing, we moesten nog langs die mensen en hadden toet toet bij ons, ik wist ook niet dat ze dit konden

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 12:12 

Echt interessant hoor, zo te horen kun je ook veel dingen plaatsen van wat er gezegd is.
Ook apart dat Toet Toet zelf in een soort van trance kwam, klinkt misschien heel vreemd en bemoeierig en alsof ik alles weet, maar is de healing ook goed afgesloten omdat hij nu weer urine blijft druppelen ? Maar het kan ook toeval of een kou zijn natuurlijk ...maar ik sluit het niet uit.
Het werken met energieen om andere energieen ( mensen / dieren) te kunnen lezen vergt erg veel kennis en kunde en al helemaal een goede afsluiting van zo een healing. Niet dat ik diegene wil aanvallen hoor want ik ken hem niet, en zo te horen is ie erg goed, maar soms 'sijpelen' er dingen door (letterlijk en figuurlijk), dan zou een afsluiting alsnog gedaan moeten worden. Klinkt heel stom dit, maar ik weet dat dit gebeurd, als een healing niet goed wordt beeindigd. Soms komen dan dingen aan de opervlakte waar inderdaad iets mee aan de hand is zoals nu met Toet Toet's blaas/urinewegen, het bestaat dat het dan spontaan in werking gezet wordt als het een gevoelige plek is. Het blijft een aparte wereld, die healings. Als Toet Toet's energieen maar goed zijn afgesloten (afstrijken heet dat) dan is er niks aan de hand.

Heb je Hanneke al gebeld, want ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen van het urinedruppelen ..... succes ! :sdf49:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 12:47 

Aantal fretten: 6
Interessant. Ik zou met deze informatie ook werkelijk iets doen als ik jou was. Ook al ben ik soms ook weer zo nuchter dat ik twijfel of dit allemaal klopt, geloof ik er ook wel weer in.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:13 

ik vind dit helemaal geweldig, het klinkt gewoon zo fret achtig.
ik ben benieuwd bij wie je geweest bent, zou je mij een pb willen sturen?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:42 

die persoon gaf aan om de healing echt succesvol te laten zijn dat het meerdere keren moest gebeuren, dus een paar dagen achter elkaar, dat is niet haalbaar in verband met de reis
maar we weten nu wel hoe toet toet zich voelt, hij doet het vaker, dus ik ga er vanuit dat het goed afgesloten is

we hebben alles waar toet toet om gevraagd heeft al gegeven :)

wie het was zeg ik liever niet, het zijn vrienden van me, en ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik hun namen weggeef, sorry

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:46 
Moderator

Aantal fretten: 1
O jammer ik had je al ge-pbt, die kun je dan vergeten. :g

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:48 

Daar moet je ook vanuitgaan hoor, het was maar als tip bedoelt omdat je niet de eerste bent waarbij het voor zou kunnen komen. :wink:
Het zijn interessante dingen dit, en ik vind het respectvol naar je vriend toe dat je geen namen doorgeeft.

Zit er al verbetering in bij Toet Toet en heb je Hanneke al gesproken ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:54 

hanneke is helaas niet aanwezig op de kliniek, die belt zo snel mogelijk terug, kan vanavond nog zijn, maar waarschijnlijk morgen ochtend

toet toet is op dit moment rustig, hij heeft zijn blaas weer onder controle, vanochtend heeft hij even een gek kwartiertje gehad en daarna heb ik hem weer laten slapen, omdat hij rustig aan moet doen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 14:58 

superinteressant :-D ...ik wil daar toch wel wat meer van weten
Ik ben heel benieuwd of je vanaf nu ook verandering in Toet-Toet gaat merken, naar aanleiding van deze aanpassingen die je gedaan hebt...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 15:03 

ja daar ben ik ook benieuwd naar
als toet toet straks klaar is met de medicijnen gaan we nog een reading doen :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 15:46 

ooh ik dacht dat het een bedrijf je was die dat deed

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 22:53 

Ik vond je verhaal echt heel mooi om te lezen!
Ik hoop dat het druppelen gewoon uit zichzelf weer overgaat. En ik ben benieuwd wat er uit de volgende reading komt!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]