Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 13 dec 2017 18:48
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: hoe het gaat met snowy
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013 14:04 

Aantal fretten: 1
hier even weer een berichtje van snowy. Het is even wat minder gegaan, ze beet veel en als ze dat niet deed lag ze te slapen.Ik was even ten einde raad.

Zaterdag ben ik naar de frettendag in breda geweest en heb ik veel tips gehad :-D was erg leuk. Ook ben ik er achter gekomen dat snowy heel erg op zich zelf is en ik dingetjes moet bedenken om wel een beetje interaktie met haar te hebben. Nu ben ik al een aantal keer met haar in de tuin geweest, ze vind dit super :-D
ze racete de hele tuin door. Ik merk als ik met haar loop vind ze het wel leuk om bij me te zijn. Alleen als ik ga zitten vliegt ze meteen weer weg.

Bij mezelf merk ik dat ik nog steeds nog beetje angstig ben dat ze bijt en dat doet ze daarom denk ik wel sneller. Ik moet haar op dat moment nog wel een aai geven en goed afsluiten werd mij gezegd, dit werkt goed bij haar.

het eten gaat heel goed :-D ze eet nu kip, eend en soms een klein stukje rund. Maar de rund vind ze niet zo lekker.

Verder ben ik nog een beetje aan het uitvinden wat ze qua spelletjes leuk vind om te doen, dingen pakken en weg rennen en echt haar favoriet :-D
en natuurlijk niet te vergeten in de tuin lopen, natuurlijk wel aan een tuigje :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: hoe het gaat met snowy
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013 21:35 

Aantal fretten: 2
Fijn dat het nu toch wat beter lijkt te gaan. Soms is het echt heel erg moeilijk om een bepaalde angst te doorbreken die je hebt. Logisch hoor geef het de tijd. Het komt echt wel goed :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013 08:27 
Moderator

Aantal fretten: 1
Het is soms heel lastig om iets te doorbreken, maar met heel veel geduld gaat dat echt wel lukken. Ze moet vertrouwen krijgen en met de tijd gaat dat groeien. Ik kan me voorstellen, dat je het dan eventjes niet meer weet. Ik heb ook een fase met Mila gehad, dat ze niets van me wilde weten en dan letterlijk niets. Dan zit je toch echt letterlijk met je handen in je haar.

Wat je ook zegt. Ze merken echt als je bang met voor haar. Die knop moet je proberen om te zeggen. Ik ben met Mila als pup ook lek gebeten in het begin, maar in mijn gedachten had ik altijd ja het doet zeer, maar goed dat is au en het geneest wel en op dat moment kon ik haar wel corrigeren door haar eens boos toe te spreken en weg te zetten of gewoon terug in de kooi, zoek het eventjes lekker uit en over een uurtje mag je er weer uit.

Nu is de achtergrond wat anders met Snowy, maar geef het de tijd en als je het eventjes niet meer ziet zitten, vraag om advies, dan kunnen we je helpen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013 14:59 

Aantal fretten: 2
Goed dat je bezig bent om te ontdekken wat Snowy allemaal wel leuk vindt om te doen.
En dat je op die manier met haar een band op kunt gaan bouwen! :-D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]