Zo vandaag even geen foto's alleen maar tekst....
Gister was eigenlijk de eerste dag dat Bennie helemaal niet gebeten heeft...dit drong eigenlijk vandaag pas tot mij door

jeh super frettenmamma

...
maar dit kwam eigenlijk meer omdat Babientje nu zoiets heeft;" hee ik heb ook tandjes" "waar dienen die nog meer voor dan behalve prooi eten"
( nee ze bijten niet door, gewoon de puperale tandjes ontdekkingen

, maar beter nu afleren als dat ze alsnog echt gaan bijten)
laatst zaten we s'avonds buiten, onze speciale gas openhaard voor buiten doet het eindelijk...zo gaaf en zo blij dat we er mee zijn!!!
dus vanuit veiligheids overwegeingen toch de playpenn neer gezet en de kinders buiten laten spelen...
wel dit was echt een groot succes...we hebben heelrij van hun spel kunnen genieten...en maar rennen springen ontdekken stoeien, nog meer rennen springen stoeien zwemmen

...Bennie is echt gek op water!!! en had zin in een skinnydip
en gewoon gaan rollen he in het water...brr moet er niet aan denken mij veelste koud
natuurlijk meneer boven het vuur laten drogen hahaha lekker geknuffeld en toen was het na 1,5 uur toch wel weer bedtijd voor de monsters...
Babientje wordt steeds meer van het slepen met prooi...moet ik toch eens iets op bedenken...ze heeft de prooi nu in de buizen die boven de kooi langs lopen verstopt, en deze zijn niet zo heel makkelijk schoon te maken...de buizen vinden het niet zo fijn als ze te vaak uit elkaar gehald worden ze willen dan stuk gaan

...maar goed....
prooi eten gaat prima hier...nee toch nog niet de moet gehad om Bartje ( de kwartel) te ontdooien...heb inmiddels 2 keer een poging gedaan maar uieindelijk toch weer terug in de vriezer gelegt...
bennie en Babientje groeien echt super...ze zijn zo lekker zacht en beginnen nu lekker spekkig te worden...
ik heb ze nu ook voor het eerst met een tuigeje om laten spelen hahaha... was echt een leuk gezicht...Bennie intresserd zich geen biet, alleen dat rare muntje
(van NDG) wat aan zijn tuigje zit, was hij niet zo blij mee hihihi... Babientje vond het eerst vreselijk een tuigje om...nu weet ik niet of het nu door het gevoel of door de kleur kwam

hahaha Bennie heeft een rood tuigje en Babientje groen....
als ze straks voor de 2de keer geent zijn gaan we eindelijk wandelen...en hopelijk ook weer eens lekker naar de veluwe. huisje huren fretjes mee en heerlijk genieten...een lang weekend of weekje...
wel wat heb ik nog meer te vertellen....bahalve dat ik super groos ben op mijn ukkies, en idereen die ze ziet ook helemaal weg is van ze...
wel binnenkort komen er weer foto's!!!!!!!!