Charlotte schreef:
Shaka schreef:
Iedereen weet dat,maar het gaat meer om het verhaal.
Hoezo iedereen weet dat? Er lezen hier ook onervaren fretteneigenaren. En jou gaat het misschien meer om het verhaal, mij gaat het erom dat mensen er ook van kunnen leren hun fretten uit de buurt van etenswaren te houden.

Ik denk dat de meeste beginnende fretteneigenaren heus wel de topic's over voeding lezen,en dat ze niet zo erg onervaren zijn op dat gebied zijn.
Je zou dan ook moeten vermelden,dat fretten dingen kunnen slopen.Dat ze een stukje van een balletje binnen kunnen krijgen,of iets van piepschuim of een plant kunnen slopen en er iets van binnen krijgen etc.Dan zou je bij iedere fret een bijsluiter moeten doen net als bij medicijnen,maar dan krijg je Amerikaanse toestanden.
Mijn eerste indruk was toen ik het verhaal las van ja een fret sleept met van alles en verstopt het net als eksters.
Misschien had Nathalie er dan onder moeten zetten,dat zij wel weet dat fretten geen groenten en dergelijke mogen hebben.
Het kwam bij meer van haar zijde over als een waarschuwing,dat je moet oppassen dat fretten alles meenemen wat ze te pakken kunnen krijgen.
Nu waren het etenswaren,maar het had voor het zelfde geldt je beurs kunnen zijn.