ik ben er wel, maar even niet zo actief op dit moment............lees wel mee hoor, soms lees ik dingen iets te laat dan denk ik verdorie........
Met de dames gaat het goed en hebben de kolder in het hoofd..jeetje wat hebben die een drukte. Ze springen,rennen,jumpen als gekken in het rond. Het zal de tijd van het jaar wel weer zijn. Maar is wel lachen hoor als je ze gek ziet doen.Zijn echt schatjes en Stitch blijft een jaloers "kreng" hoef maar even te veel aandacht aan Momo te geven nou dan is het gelijk puber gedrag....te hard bijten tijdens het spelen, weg lopen als ik het eten klaar maak en maar roepen "waar is Stitch nu" en ze ligt verstopt onder haar kooi.Loop de hele kamer,keuken,gang rond om haar zogenaamd te zoeken(heb natuurlijk al lang in de gaten waar ze is) en dan komt ze heel stiekem aangelopen "ik ben hier hoor" en dan ook nog eens haar eten laten staan tot ik haar op pak en op de schoot neem en dan wil ze wel eten. Hoe zo verwend.Maar soms in de ochtend ,moet ik haar wel eens streng toe spreken, omdat ik naar het werk moet en dan smikkelt ze het wel in haar eentje op! Ja deze dame is echt heel slim ik sta er wel eens versteld van.
En Momo is mijn kleine meid kan alles met haar doen(en met Stitch trouwens ook) echt zo'n lieverd en houd veel van knuffelen en ik ook! Komt dat mooi uit. Maar ze is wel een brokkenpiloot ..........maar dat is Momo
Stitch wil geknuffeld worden wanneer het haar uit komt.En dat doe ik natuurlijk wie kan nu geen fret knuffen als die daar om vraagt. En als ze er niet om vraagt dan knuffel ik ze nog beide bijna plat.
En ze worden straks door +/_ 2000 mensen bekeken en dan denk je hoe kan dat nu.....ja ja ik mag nu eindelijk met mijn 25 jarig jubileum het podium op (wel een jaar te laat, want de filiaalmanager dag ging vorig jaar niet door, omdat KV 35 jaar bestond en een feest gaf voor iedere werknemer)
Maar ik moest een pasfoto en een willekeurige foto opsturen en zeggen/vertellen wat mijn hobby./passie was en dat zijn natuurlijk mijn mormels. Dus een mooie foto van de dames opgestuurd dus ik denk dat die foto aan iedereen wordt getoond als ik het podium op moet
Ach en met mezelf Minka.....weet het even niet wat ik nu wil of moet gaan doen. Twijfel nog steeds heel veel en kom er niet echt uit wat ik wil(of misschien weet ik het onbewust wel,maar verdring het) Denk heel veel op dit moment,maar ik ben dan ook wel realistisch. Heb wel een zoon die nog moet leren en hebben het geld hard nodig dus ik schuif mij zelf even aan de kant, maar daar tegen wordt de druk op het werk steeds groter en groter.........en ik weet de keuzes maak ik zelf misschien de verkeerde, maar tijd zal leren nu gaat mijn zoon even voor en dat is mijn keuze op dit moment. Mijn tijd komt nog wel............(hoop ik)
En nu denk je natuurlijk shit had ik maar nooit gevraagd hoe het ging met mij! Krijg je gelijk een verhaal om je oren hahahhhahah
Maar je bent een schat,

want jij houd me wel wat wakker op het forum d.m.v. vragen te stellen en daar moet ik natuurlijk op reageren.