Home | Registreren | Help | Zoeken | Inloggen 
Het is nu 13 dec 2017 10:55
Toon actieve onderwerpen

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie zijn wij? - de moderators voorgesteld
BerichtGeplaatst: 15 maart 2008 01:35 

Op het forum houden enkele mensen zich bezig met het beheer ervan. Wie dat zijn? Lees gerust verder.

We hebben 1 admin (beheerder) en 1 moderator, zij zijn te herkennen aan de donkerblauwe kleur.
De taken op het forum zelf zijn hetzelfde. Dus het in de gaten houden van geposte berichten, topics verplaatsen, splitsen, sluiten of eventueel verwijderen waar nodig. Admins kunnen daarnaast nog 'op de achtergrond' technische taken uitvoeren, zoals het activeren van accounts het forum updaten en gebruikersnamen wijzigen.

Het forum wordt beheerd door het account Forumbeheer.
Heb je problemen, suggesties en vragen over het forum stuur dan een PB naar het forumbeheer.
Heb je problemen, suggesties en vragen over Stichting De Fret vul dan het contact formulier in van Stichting De Fret.

Nog een laatste aandachtspunt: moderators zijn ook mensen! Wij vinden het forum zo leuk, dat we er vrijwillig nog meer tijd in steken door te moderaren. Maar tegelijk zijn we op het forum ook gebruikers. Dus ook wij hebben een mening en maken dingen mee met fretten die we posten. Dus: de meeste posts die de modjes maken, zijn op eigen naam. Pas als er in rood geschreven wordt , dan is het vanuit de positie als moderator.

En hieronder stellen we ons aan u voor!

Laatst bijgewerkt door Chaimel op 07 jan 2013 18:48, in totaal 3 keer bewerkt.
aanpassing aantal beheerders

Profiel  

Berichttitel: Re: Wie zijn wij? - de moderators voorgesteld
BerichtGeplaatst: 06 maart 2012 21:32 
Moderator

Aantal fretten: 1
Mijn naam is Minka en wonend in het brabantse land. Ik ben getrouwd met Robert en ik heb één fret genaamd Nibbit. Ze is een heerlijk pittig dametje. Ik werk bij een Software bedijf en heb daar de functie van requirements engineer.

Sinds ruim een jaar ben ik bestuurslid van SDF en sinds november ben ik moderator op het SDF forum. Tevens doe ik het beheer van het SDF forum, de SDF website, de SDF webwinkel en de SDF kerstactie. Dus in het kort alles wat betrekking heeft met SDF en het heeft te maken met computer dingetjes heb ik onder mijn beheer. Het computer gebeuren is helemaal mijn ding dus ik vermaak me wel met de websites van SDF en het beheer van het forum. Gelukkig heb ik via mijn werk al wat computer kennis opgebouwd en kan dit nu heel goed voor SDF in praktijk brengen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Wie zijn wij? - de moderators voorgesteld
BerichtGeplaatst: 30 jul 2013 21:07 
Bestuurslid SDF

Mijn naam: Gé Verburg.
Houd al meer dan 40 jaar fretten. Vrouwtjes, mannetjes en diverse malen een nestje, alles in de normale kleuren.
Op dit moment heb ik 3 fretten, de oudste is 6 jaar en de twee jongesten zijn 1 jaar en alle drie vrouwtjes. De oudste is een albino en heet: Witte wief. De andere twee heten Brutus, waarom Brutus ? Als ik Brutus roep komen ze alle twee. En Brutus is een wildkleur, en de andere Brutus een Sandy
Ben werkzaam bij een vrachtwagen fabikant als QA medewerker. En heb een eigen bedrijf in plaagdierbestrijding en tegen houtrot verwekkende schimmels. Sinds kort ook met een eigen produkt: Mustolet.
Zit al een aardige periode in het bestuur van Stichting de Fret en wil me verder bekwamen in het Forum.
Niet in een specifiek onderwerp, maar zijn er vragen over het werken met Fretten of over plaagdieren dan is dat ook in mijn richting. Plaagdieren kan handig zijn, heb al vele malen op vragen aan SDF duidelijkheid kunnen verschaffen wat betrfe de overlast veroorzaker(s).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]