Weer even een up-date van de dames:
Kan niet anders zeggen dat het goed gaat en het buiten/binnenverblijf vinden ze prachtig en ze zien en ruiken en horen van alles natuurlijk.
Ze horen vogels,honden blaffen,takjes worden besnuffeld ect. ect.
We blijven wel bij ze de hele tijd en houd de vogels goed in de gaten, want die kraaien vertrouw ik niet en van de week hadden we een torenvalkje in de boom zitten. Misschien doen ze niets, maar veiligheid boven alles!!!!!
Alleen als ze de kribbels in hun kont hebben blijf ik aan het heen en weer lopen. Vooral vandaag er in en er uit er in er uit.........maar ja als ze maar lol hebben toch?
Heb ook een waterbak voor ze neergezet voor het geval als ze een duik willen nemen(hahahaha niet dus)Het pootje gaat er in maar meer niet. Ik ververs het water wel elke dag vooral met deze warmte. Er zitten steeds van die nare vieze dingen in het water (larven van muggen)
In het begin vond ik het echt doodeng om ze buiten te laten. Is wel alles fret proof en daar gaat wel even een tijdje overheen voordat ik over die angst heen was. Jan heeft alles zelf gebouwd en heeft daar echt heel goed over na gedacht. Het binnenhok is nog niet helemaal klaar moet nog wat dingen verven, maar er ligt groen tapijt op de vloer en er lopen verschillende etages door het binnen hok. Twee slaapplaatsen als ze willen rusten,maar daar wordt niet veel gebruik van gemaakt.............

En natuurlijk hun gebruikelijke speel dingen.
Straks moeten we ze ongeveer 16 dagen missen

en zie daar best tegen op! Maar we hebben een licht puntje de stacaravan en de dames gaan dan steeds met ons mee en wie weet verblijven we vlg. jaar daar wel 3 weken en dan hoeven de dames ook niet meer op vakantie.
Nou dat was weer even een up-date van de dames.